-
Gesprekswijzer voor omgaan met lastig klaaggedrag van de Nationale ombudsman (2021)
31 aug 2021
Lees meer over "Gesprekswijzer voor omgaan met lastig klaaggedrag van de Nationale ombudsman (2021)"
-
KNMG Richtlijn Omgaan met medische gegevens - juni 2021 en november 2022
13 jul 2021
Lees meer over "KNMG Richtlijn Omgaan met medische gegevens - juni 2021 en november 2022"
-
Resultaten Pilot casemanagement bij medische incidenten van Fonds Slachtofferhulp - juni 2021
13 jul 2021
Lees meer over "Resultaten Pilot casemanagement bij medische incidenten van Fonds Slachtofferhulp - juni 2021"
-
Evaluatierapport Wkkgz (Nivel en UvA - jan. 2021)
5 mrt 2021
Lees meer over "Evaluatierapport Wkkgz (Nivel en UvA - jan. 2021)"
-
Filmpje ‘Goed opgelost’ over o.a. de rol van de klachtenfunctionaris
5 mrt 2021
Lees meer over "Filmpje ‘Goed opgelost’ over o.a. de rol van de klachtenfunctionaris"
-
Onderzoek Nivel: Ervaringen na een klacht over de huisarts
10 dec 2020
Lees meer over "Onderzoek Nivel: Ervaringen na een klacht over de huisarts"
-
Patiëntenmonitor Klachtenregelingen in de zorg (PFNL dec. 2019)
7 apr 2020
Lees meer over "Patiëntenmonitor Klachtenregelingen in de zorg (PFNL dec. 2019)"
-
Onderzoek KU Leuven: “Betere begeleiding zorgverleners vereist na patiëntveiligheidsincident, klacht of tuchtzaak”
12 jul 2019
Lees meer over "Onderzoek KU Leuven: “Betere begeleiding zorgverleners vereist na patiëntveiligheidsincident, klacht of tuchtzaak”"
-
Rapport: ‘Opvang en schadeafwikkeling bij onbedoelde gevolgen van medisch handelen’ - VU 2013
7 jul 2017
Lees meer over "Rapport: ‘Opvang en schadeafwikkeling bij onbedoelde gevolgen van medisch handelen’ - VU 2013"