Scholingsaanbod Klachtenmanagement Zorg in 2025

“achter elk verwijt ligt een verlangen“

2013_logo_klachtenmanagement-zorg-1

Aanbod scholing in 2025

Klachtenmanagement Zorg rust u toe om uw mooie vak goed uit te kunnen oefenen en óók zorg voor uzelf te hebben. Dat is nodig om onafhankelijk te kunnen (blijven) optreden.
Wij werken vanuit een duidelijke visie op klachtenmanagement, met inzet van gedegen achtergrondkennis en praktijkervaring. Deze ervaring beslaat inmiddels ruim 40 jaar.

Het scholings- en begeleidingsaanbod voor ‘klachtenfunctionarissen’ in 2025 omvat:
- Individuele scholing (Basiscursus) en coaching, op maat
  Thematische scholing in company
- Begeleide intervisie en consultatie, in een groep
- Eendaagse Training Methodisch werken (3 oktober 2025)
- Eendaagse Training Bemiddelingscyclus (21 november 2025).

Andere doelgroepen in het kader van integraal klachtenmanagement door zorgaanbieders (eerste opvangers, managers, hulpverleners, klachtencommissies, ambtelijk secretarissen) kunnen bij Klachtenmanagement Zorg ook terecht voor gerichte scholing of advies.

Interesse, informatie, contact?

Stuur een mail naar drs. M. (Marga) J.M. Timmers, via klachtenmanagementzorg@gmail.com
Op verzoek bellen we u voor overleg, sturen we een infoset of maken we een offerte.

KZ050225